Modebutiken Nikolaj d'Étoiles i Mood i Stockholm. Därmed fortsätter företaget sin satsning på fysiska butiker som ett komplement till e-handeln.
– Vi är väldigt glada att NIKOLAJ d’ÉTOILES väljer att öppna sin butik hos oss. Det är ett varumärke med mycket god kvalitet i hög internationell nivå som kommer bli mycket uppskattat av våra modemedvetna konsumenter. Deras strategi kring omnikanalstänk tror vi är helt rätt framåt, säger Annika Ljungberg, marknadsområdeschef hos AMF Fastigheter.
Även på Nikolaj d’Étoiles är man nöjd med att flytta in i Mood. Företagets vd Anders Björkstedt säger så här i en kommentar:
– Det blir viktigare och viktigare att äga sina egna kanaler och låta dessa bli ett tydligt uttryck för varumärket. Samtidigt gäller det att ständigt jobba för att möta kunderna på nya plattformar och bli en naturlig del i deras levnadsmönster. Mood Stockholm är idag en modern mötesplats och det är naturligt för oss att möta kunden där.