Publicerat 23 oktober, 2020

NCC lanserar den nya digitala tjänsten CPOT för reparationer av vägskador

Byggbolaget NCC lanserar den nya nya digitala tjänsten CPOT för reparationer av vägskador. Tjänsten möjliggör beställning av vägskador och potthål och lansering sker nu i hela Norden. Det framgår av ett pressmeddelande.

Genom appen CPOT kan NCC:s kunder enkelt beställa reparationer av vägskador genom att ladda upp en bild på skadan, beskriva behovet och ange dess exakta position. Via tjänsten får kunden en full översikt över beläggningsunderhållet, kontroll över sin budget samtidigt som de kan ha en direkt dialog med den person på NCC som utför arbetet. CPOT finns tillgänglig för alla NCC:s asfaltskunder i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Tjänsten är kostnadsfri.

Henrik Öhlin
henrik.ohlin@finwire.se, 0703-21 06 99
Nyhetsbyrån Finwire

[ Annons ]

[ Annons ]

[ Nyheter ]
[ Reportage ]
[ Krönikor ]
[ Papperstidningen ]