Köpcentret Westfield Mall of Scandinavia.
Publicerat 22 januari, 2020

Lyckad satsning på lojala besökare

Det är en hård kamp om att behålla de trogna kunderna i landets köpcentrum. Fastighetsbolaget Unibail-Rodamco-Westfield meddelar att man nu lyckats rekrytera över 1 miljon kunder till sitt lojalitetsprogram.

Unibail-Rodamco-Westfield har arbetet aktivt med att stärka sina besöksdestinationer genom att erbjuda upplevelser och exklusiva evenemang. En viktig del i arbetet är den nordiska kundklubben som inkluderar köpcentrumen Westfield Mall of Scandinavia, Täby Centrum, Solna Centrum, Nacka Forum samt Fisketorvet i Köpenhamn. Bolaget har satsat på att nå en bred målgrupp och har rekrytera över 1 miljon medlemmar.

[ Annons ]

– Det känns väldigt roligt att se att vi nu har över en miljon lojala kunder anslutna till vårt lojalitetsprogram. Det här är ett tecken på att vårt erbjudande uppskattas och att våra köpcentrum ger ett mervärde åt våra återkommande och mest lojala besökare.”, säger Lars-Åke Tollemark, Managing Director, Unibail-Rodamco-Westfield Nordics.

Som medlem i lojalitetsprogrammet erbjuds man en rad olika förmåner. Bland annat får tips om unika erbjudanden från köpcentrumens butiker och restauranger, professionell shoppingkonsultation samt möjligheten att ta del av VIP-inbjudningar, exklusiva event och tävlingar.

[ Annons ]

[ Nyheter ]
[ Reportage ]
[ Krönikor ]
[ Papperstidningen ]