Publicerat 24 januari, 2023

Fastighetsägarna Service får ny marknadschef

Josefine Larsson heter den nya marknadschefen på Fastighetsägarna Service. Hennes jobb blir att utveckla kundupplevelsen och stärka varumärket.

Josefine Larsson kommer närmast från Akademiska Hus där hon ansvarat för utveckling inom kundupplevelse, kommunikation och digitalisering. I rollen som marknadschef ska hon ha ansvar för att utveckla kundupplevelsen och stärka varumärket.

— Jag ser fram emot att bidra till den spännande utvecklingsresa som Fastighetsägarna Service befinner sig på. Mitt fokus kommer vara att stärka kundupplevelsen genom att säkerställa att den är en central del i all utveckling. Tillsammans med mina kollegor ska vi givetvis fortsätta producera kvalitativt content som stärker bolagets position på marknaden, säger Josefine Larsson i en kommentar.

[ Annons ]

Hon har sedan tidigare erfarenhet av att arbeta med strategi och arbetssätt för utveckling av kundupplevelse. Hon har också ansvarat för projekt inom kundservice, digitala tjänster, kundresor samt data- och insiktsinsamling. Utöver det har Josefine Larsson i tidigare roller arbetat med kommunikation och marknadsföring.

Fastighetsägarna Service har de senaste åren haft en stark tillväxt inom främst förvaltning, projektledning och juridiska tjänster. Bolaget har det senaste året vuxit kraftigt inom kommersiella fastighetsägare, samtidigt som erbjudandet har breddats genom tjänster till boende via boendeappen med över 5 000 aktiva användare.

— Josefines kompetens är helt rätt för den resa som vi gör just nu, där vi satsar stort på digitalisering och kundupplevelse. Jag är övertygad om att vi kommer ta kundupplevelsen till en ny nivå, när vi bygger in marknadsföring i vår företagskultur och alla medarbetare förstår sin roll i kundresan, kommenterar Anna Birgersson, chef för marknad, hållbarhet & HR på Fastighetsägarna Service.

[ Annons ]

[ Nyheter ]
[ Reportage ]
[ Krönikor ]
[ Papperstidningen ]