Köpcentret Gallerian i Stockholm anlitar bloggaren och poddaren Josefin Dahlberg för att stärka kommunikationen och utveckla bildspråket i Gallerians sociala kanaler.
Josefin Dahlberg ska hjälpa Gallerian med att inspirera fler att besöka hjärtat av Stockholm.
För mode- och livsstilsintresserade är Josefin Dahlberg en välkänd stockholmsprofil inom med etablerade och populära plattformar i form av blogg, Instagram och inte minst den omtyckta podden ”Josefin & Vanja”.
– Det ska bli otroligt kul att hjälpa Gallerian med att skapa innehåll och form till deras sociala kanaler. Jag ser fram emot att kunna bidra med min egna touch och lyfta fram allt inspirerande och härligt som finns i Gallerian, säger Josefin Dahlberg.
Samarbetet innebär att Josefin Dahlberg ska ta fram innehåll till Gallerians sociala kanaler för att lyfta det befintliga utbudet inom segmentet mode och livsstil. Satsningen är en del av att visa upp Gallerians löpande utveckling och förändring i samband med den stora ombyggnationen.
– Vi har jobbat med Josefin tidigare i samband med Mood Stockholm, och det har varit väldigt givande. Det känns därför roligt att utöka relationen och ta fortsatt del av Josefins kreativitet för Gallerians räkning, säger Cecilia Österholm, Ansvarig kommunikation och marknad, affärsområde Stockholm City.
Från mars till juni kommer Josefin att samarbeta med Gallerian.